Galetes de granola i xocolata blanca / Granola and white chocolate cookies

Porto una bona estona pensant com començar aquesta entrada, fa dies que estic ben desconectada del blog i de tot el que fa relació amb el meu estimat hobby (cuinar). Val a dir que han sigut uns dies bastant durs i plens de tensió, ja sabeu que em trobo tancant una etapa de la meva vida important, acabar una carrera no és cap broma pel que m’estic adonant! Estic molt contenta perquè la assignatura que em quedava i em feia tanta por l’he aprovada i la feinada que aquests dies he fet m’omple d’orgull, tot i no poder entregar el meu projecte final a la data prevista no puc deixar d’agrair als meus pares i sobretot al meu company el recolzament i voler seguir-me fins al final, espero que d’aquí 2 mesets ja pugui fer un post anunciant que ja sóc enginyera!

Per relaxar-me, desconnectar, agafar forces, carregar piles… diguem-ho de qualsevol manera, avui la cuina m’esperava amb els braços ben oberts i amb un caliu que només ella sap donar-me. La setmana passada vaig preparar unes capses de galetes que la mare m’havia demanat i vaig aprofitar per experimentar amb noves receptes de galetes, per falta de temps no vaig poder penjar la recepta ni fer les fotografies pertinents, però crec que des de que preparo galetes van ser les millors i sabia que no podia deixar de compartir-les amb vosaltres així que he trigat poquet en tornar-les a preparar.

Són unes galetes amb varies textures; el cruixent de la granola, el bossinets de fruita i xocolata aporten també una varietat de sabors realment molt especials. La xocolata blanca acostuma a ser molt més dolça que la xocolata normal i per tant la combinació amb els fruits secs i les fruites seques és espectacular, quedant una galeta bastant cruixent. Aquí us deixo aquesta magnífica recepta, original de Primrose Bakery; pot de galetes de Cuisine Etoile de la botiga Rosa i Blau Cel de Granollers, visita obligada si us trobeu prop de la Porxada ;).

Recepta

Passos a seguir:

  1. Posem dins el bol del processador d’aliments la mantega i els dos sucres, mesclem fins obtenir una mescla homogènia. Afegim l’ou i la vainilla i batem bé.
  2. Tamisem la farina amb el bicarbonat de sodi i la sal gradualment sobre de la mescla, anem barrejant a poc a poc fins que se’ns acabi.
  3. Incorporem la granola, la xocolata a trossos i l’ametlla picada a daus, remenem amb una cullera de fusta fins que quedi tot integrat.
  4. Cobrim amb paper film i deixem reposar a la nevera mínim una hora (encara que a la recepta original no ho diu, crec que és més fàcil de treballar) o d’un dia per a l’altre.
  5. Preescalfem el forn a 180ºC i preparem la safata amb paper d’enfornar.
  6. Formem boles amb l’ajuda d’una cullereta, les disposem separades a la safata i posem al forn, passats un parell de minuts les xafem amb una forquilla. Estaran al forn uns 10 minuts, fins que estiguin daurades.
  7. Traiem del forn i ens esperem un parell de minuts, traspassem sobre una reixeta i deixem refredar.

Recipe in English

Last week I prepared a few boxes of cookies yo my mother called and I experimented with new cookies recipes, for lack of time I could not post the recipe or make relevant photos, but I think from that preparation cookies were the best and I knew I could not stop sharing them with you so I haven’t take too much time to prepare it again.

They are cookies with different textures: the crunch of granola, fruit and chocolate o also provide a variety of flavors really special. The white chocolate tends to be much sweeter than normal and therefore the chocolate mix with nuts and dried fruit is spectacular, being quite a crispy cookie. Here I leave this wonderful recipe, original Primrose Bakery.

Steps to follow:

  1. Cream butter and sugars together in the processor food bowl. Add the egg and vanilla extract and beat well.
  2. Sift  gradually over the mix the flour, bicarbonate of soda and salt, mix well after each addition.
  3. Stir in the granola, almonds and white chocolate using a spoon, until all is well combined.
  4. Cover with clingfilm and refrigerate for one hour or better all night.
  5. Preheat the oven to 180ºC and line the baking tray with baking paper.
  6. Roll into a ball with a teaspoon the dough and place the balls, spaced out, on the baking tray. Bake for 10 minutes but in the second minute you should press the cookie with a fork.
  7. Get away form the oven and let it to cool on a rack.

Que tingueu una bona entrada de cap de setmana i espero que us agradin. / Happy weekend begin and I hope you like it.
Cristina

Anuncis

Quant a flavorstoheaven

Flavors to Heaven neix amb la inquietud d'una jove per aprendre els secrets que amaga la cuina, una enamorada dels dolços i de fer feliç a les persones que estima cuinant i preparant menjars deliciosos.
Aquesta entrada s'ha publicat en Berenar, Esmorzar i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Galetes de granola i xocolata blanca / Granola and white chocolate cookies

  1. Asuncion ha dit:

    animo a tothom a provar de ferles, el resultat es bonissim, petons.

  2. artschocolates ha dit:

    Quin blog més macu, acollidor i ben presentat 🙂 m’encanten les receptes que fas, aquestes galetes tenen una pinta…! m’apuntare la recepta. Com veig que ets wordpress (com jo) et segueixo per veure quines cosetes fas. Anims amb els estudis, jo estic també en moments delicats.
    Encantada de conèixet!
    Un petó,

    Adriana

Deixa un comentari

