Novetat al blog: DIY

Comença una nova etapa i secció al blog, la cuina no és només sabors; sinó que la combinació de colors amb el menjar i una bona presentació sempre farà més apetitós el que ens estan posant al davant.

Avui estreno la secció amb unes plantilles dels primers dissenys calentons, recent sortits del forn i amb ganes de que agafeu les tisores i un tub de cola i us ho passeu tan bé com jo; és l’inici… s’han de probar el prototips i m’estic sentin com una nena petita, fent manualitats i creant models divertits que sorprenguin als vostres amics quan decidiu regalar un simple galeta o un cupcake.

I si voleu reciclar o més aviat, teniu un compromís de sobte i no teniu cartolina, agafa una bossa de cartró i desmunta-la; ja que per dins, la majoria són blanques i el cartró és bastant rígid. No m’estendré gaire més, aquí teniu les primeres capsetes per a galetes o bombons, vosaltres decidiu!

Fins la propera, jo aquí seguiré preparant més coses per a tots vosaltres!
Cristina.

Quant a flavorstoheaven

Flavors to Heaven neix amb la inquietud d'una jove per aprendre els secrets que amaga la cuina, una enamorada dels dolços i de fer feliç a les persones que estima cuinant i preparant menjars deliciosos.
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Novetat al blog: DIY

  1. ROSER ha dit:

    Em sembla molt bona aquesta idea!! poden quedar molt bé els postres amb aquestes presentacions. Però quina traça s'ha de tenir, uff, i paciència!

  2. mesilda ha dit:

    Que chulas!Con estas presentaciones,los postres lucen mucho mas.Besets.

  3. Silvia ha dit:

    Me encantan los DIY y sin duda este es un primor. Acabo de llegar por casualidad y tu blog y estoy encantada.Besos.

  4. Esther ha dit:

    M'encanta Cristina la idea i els dissenys!!! Ets una genia!!Un petó guapa!Esther

  5. rosilet ha dit:

    Yo acabo de llevar los regalitos de las profes del peque y por andar despistada me he perdido estas preciosidades…pero me lo guardo para una próxima oportunidad! Mil gracias!

  6. nyanyels ha dit:

    Ostres! Quina manera més original de presentar els dolços. M'ho emporto per fer-ho a casa.Una abraçada!

Deixa un comentari